Ismertető

A motoros siklóernyőzésről III. (2010-es írás)

A honlapunkon a legolvasottabb oldalak közé tartozik az a két ismertető, amelyeket a segédmotoros siklóernyőzésről (a továbbiakban: PPG) írtam. Az első 2003-ban, a második 2005-ben született. Mivel sokan (és egyre többen) érdeklődnek a PPG repülés iránt, úgy éreztem, hogy érdemes egy harmadik kört is futni ebben a témában, mert van néhány változás a 2003-as állapothoz képest, de azokhoz az írásokhoz nem akarok már hozzányúlni, már csak a történelmi hűség kedvéért sem, ezért írtam ezt a kis kiegészítést, frissítést.

A motoros siklóernyőzésről II. (2005-ös írás)

Az elmúlt néhány évben a hátimotoros repülés (vagy: PPG, mint Powered Paraglider) robbanásszerű terjedésének lehettünk tanúi hazánkban és világszerte is. Mi okozhatta ezt a több éves ?lappangási" időszak utáni hirtelen, nagyütemű bővülést? A hátimotoros technika elérkezett abba a fejlődési szakaszba, hogy a motorok megfelelően könnyűek és megbízhatóak lettek, elérhető árak mellett. Ez a repülési forma olcsó, egyszerű és rendkívül rugalmas, ezért szabadidő kímélő. Persze minden viszonylagos...

A motoros siklóernyőzésről I. (2003-as írás)

A motoros siklóernyőzés a legfiatalabb légi sport. Bár hazánkban már jó pár éve zajlanak kísérletek, néhány éve indult igazán fejlődésnek. A 2003-as évtől egy rohamos felfutásnak lehettünk tanúi. Becslések szerint jelenleg körülbelül 50 hazai motoros siklóernyő üzemel, és gyanítom, hogy a következő években ez a szám meg fog többszöröződni, ugyanis a motoros siklóernyő a legegyszerűbb, és legolcsóbb motoros légijármű...

Tartalom átvétel
Clicky Web Analytics